Termékek Menü
Itt jársz: > >

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Jelen ÁSZF dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez és megtekintéséhez kattintson ide.

Kérjük, amennyiben vásárlója, ill. aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban ÁSZF) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A webáruházunkban történő megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül. A megrendelés, mint szerződés magyar nyelvű, nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben visszakereshető, magatartási kódexre nem utal.

1. Az ÁSZF alapfogalmai

1.1 A Szolgáltató és adatai

Név: DT-Xenon Világítástechnika (Dynoteq Kft.)
Székhely: 2230 Gyömrő, Üllői út 19.
Adószám: 14288306-2-13
Cégjegyzékszám: Budapest Környéki Törvényszék Cégbíróságnál 13-09-119626
Szerződés nyelve: magyar
Kapcsolattartó: Fehér Rudolf
Telefon: 06 29 330 257
Fax: 06 29 998 786
E-mail: info@dt-xenon.hu

 

1.2 A Vásárló

Aki a Webshop szolgáltatást igénybe veszi, azaz a Webshop internetes felületén keresztül árut, szolgáltatást megrendel, vásárol.

 

1.3 A Szállító

A Szolgáltató által megbízott szállítmányozó cég (futárszolgálat, posta).

 

1.4 Megvásárolható termékek és szolgáltatások köre

Termékek: gyári és utólagos xenon izzók és trafók, ledek, halogén izzók, xenon hatású izzók, xenon szettek, autóvilágítástechnikai kiegészítők.

Szolgáltatások: gyári trafó javítás és felvásárlás.

A megrendelés történhet: on-line, elektronikusan e-mailben, személyesen és telefonon/faxon.

A megrendelt termékek átvehetőek: kiszállítással vagy személyesen.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát (27%), azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költséget nem számolunk fel.

1.5 Jogi Nyilatkozat

A www.dt-xenon.hu oldalon található valamennyi tartalom, információs oldalak, fotók, leírások, grafikák, hangfelvételek és védjegyek a Dynoteq Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság vagy partnerei kizárólagos szellemi tulajdonát képzik. A Dynoteq Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság fenntart magának minden, a honlap bármely részének bármilyen módszerrel, technikával történő másolásával és terjesztésével kapcsolatos jogot. A honlap megszövegezése, kialakítása és elrendezése a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény rendelkezései szerint külön védelem alatt áll, az sem részben, sem egészében nem másolható le. A jogosulatlan felhasználás büntető- és polgári jogi következményeket von maga után.


2. Az ÁSZF alapelvei

2.1 ÁSZF célja

Az ÁSZF célja, hogy ebben részletesen szabályozza a Webshop szolgáltatással, és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a Szolgáltató és a Vásárló jogait, kötelezettségeit és egyéb, a Webshop szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.

Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a szolgáltató Webshop tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.


2.2 ÁSZF elfogadása

Az ÁSZF Vásárló által történő elfogadása a Webshop igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Vásárló a szolgáltatást igénybe veszi, azaz árut, szolgáltatást megrendel, vásárol.

 

2.3 ÁSZF hatálya

A DT-Xenon fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et részben vagy egészben bármikor módosíthatja. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. Az ÁSZF mindaddig hatályban marad, amíg a Webshop-szolgáltató a Webshop-szolgáltatást biztosítja.

 

3. A megrendelés létrejötte és módosítása

3.1 Rendelési információk

A szerződés a Szolgáltató internetes felületén történő megrendeléssel, illetve jelen ÁSZF elfogadásával jön létre. A Webshopban való vásárlás feltétele a szállítási adatok és elérhetőségek megadása. A megrendelés akkor jön létre, amikor a Vásárló a megrendelést végső formájában jóváhagyja. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a megrendelő adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. Amennyiben szeretné a legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció.

 

3.2 A rendelés menete

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.

2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. A mennyiség módosítását követően kattintson a „kosár frissítése” gombra. 

3. Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció!/*

4. Szállítási és fizetési mód kiválasztása.

5. Az adatok megadását követően a Rendelés jóváhagyása" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével (Pl: kiszállítás időpontjára vonatkozóan). Továbblépés csak az ÁSZF elfogadásával történhet.

6. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.

 

*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

 

3.3 A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 15:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után, vagy munkaszüneti napon történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

A megrendeléseket a rendszer minden esetben és automatikusan e-mail formájában visszaigazolja a Vásárlónak.

Általános teljesítési határidő: a feldolgozást követő 1-2 munkanap, azaz a munkanapon 15:00 óráig leadott megrendelések esetén GLS-sel a következő munkanap, MPL-lel 2 munkanap. Hétvégén leadott rendelés esetén a feldolgozás a következő munkanap történik, így a szállítás módtól függően 2-3 munkanapot vesz igénybe.

Amennyiben a 3 munkanapos kiszállítási időt a Szolgáltató nem tudja tartani, minden esetben telefonon vagy e-mailben egyeztet a Vásárlóval.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A raktárkészlet frissítése nem egyidejűleg történik az áru fogyásával, ezért az esetleges frissítési késlekedésből fakadó téves információkért, továbbá a státusz hibákért, kivont-, illetve elfogyott termékek nem teljesítéséért Vállalkozó felelősséget nem vállal. A raktárról nem teljesíthető rendelések esetén felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel telefonos vagy elektronikus formában.

 

3.4 Megrendelés módosítása, törlése

A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető illetve nem módosítható. A megrendelés visszavonását vagy módosítását a Vásárló a Webshop Kapcsolat menüpontjában megadott elektronikus levelezési címen illetve telefonon teheti meg. A megrendelés visszavonása ill. módosítása csak a postázás, illetve a futárszolgálat részére történő átadás előtt lehetséges.

 

4. Szállítási és fizetési feltételek

4.1 Fizetési módok

A Vásárló a vásárolt áruk és szolgáltatások ellenértékét a következőképpen egyenlítheti ki:
- készpénzben személyesen a boltban

- készpénzben házhozszállításkor a futárnak

- bankkártyával


A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. 

A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza.


4.2 Szállítási feltételek

Webáruházunk megrendeléseinek kézbesítését a GLS és az MPL futárszolgálat végzi. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.

Postán maradó és MOL PostaPontra szállított csomagok átvétele az adott intézmény nyitva tartási idején belül lehetséges.


4.3 Szállítási módok és díjszabás

- GLS szállítás esetén: bruttó 1300 Ft/csomag

- MPL házhozszállítás esetén: bruttó 900 Ft/csomag

- MOL PostaPontra történő szállítás esetén: bruttó 900 Ft/csomag

- Postára történő szállítás esetén: bruttó 700 Ft/csomag

Bruttó 10.000 Ft feletti vásárlásnál esetén Postára történő szállítás esetén ingyenes.

Bruttó 15.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes MPL futárszolgálattal vagy PostaPontra.

 

4.4 Sikertelen kézbesítés

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak vagy on-line bankkártyával ki tudja egyenlíteni!

A futárszolgálat háromszori kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük és újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Személyes átvátelre megrendelt termékeket maximum 14 napig áll módunkban tartani. Ez után a rendelés törlésre kerül. A javításra átvett trafók megőrzési ideje 30 nap.

 

4.5 Szállításból eredő reklamáció

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, hiány, téves szállítás vagy a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és amennyiben módja van rá azonnal hívja ügyfélszolgálatunkat. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

5. Garanciális feltételek

5.1 Garanciális idők

Minden egyes termékre vonatkozóan a pontos garanciális időket a termék adatlapján találja.

Xenon izzók, szettek – 1 év

Xenon trafók – 6 hónap, 1 év, bizonyos termékeknél 2 év

- Használt gyári trafók és gyújtótekercsek – 2 hét

- Gyári xenon trafók javítása - 6 hónap

- Ledek – 3 hónap, 6 hónap, 1 ill. 2 év.

 

5.2 Garancia érvényesítésének folyamata

Ha a vásárolt termék a garanciális időn belül tönkre megy vagy hibát produkál, juttassa el azt címünkre – 2230 Gyömrő, Üllői út 19. (postai vagy személyes úton), mely mellé a következőket mellékelje:

- garanciajegy vagy számla másolata (ellenkező esetben nem tudjuk elfogadni jótállási igényét)

- hiba részletes leírása (még akkor is ha ezt előzetesen telefonon vagy elektronikus úton már jelezte felénk)

- cím (ahova a csere-terméket küldhetjük) és telefonos elérhetőség.

A hibás terméket tesztelés után cseréljük ki (amennyiben azok nem javíthatóak – pl. gyári xenon trafó), és álljuk az újbóli kiszállítási költséget (míg a hozzánk való visszaküldés költsége minden esetben a Vásárlót terheli). Amennyiben a csere-terméket nem tudjuk felajánlani (hiány vagy megszűnés), abban az esetben a Vásárló élhet a vételár-visszafizetéséi igényével, ellenkező esetben köteles a csereterméket elfogadni.

Elveszett jótállási jegy pótlása bruttó 500 Ft.

 

5.3 Nem érvényesíthető jótállási igény

Jótállási igény a következő esetekben nem érvényesíthető:

- A termék nem rendeltetésszerű használatából eredő meghibásodások esetében.

- A termék üzembehelyezése közben bekövetkező sérülések esetében.

- Mechanikai sérülések (pl. égés, roncsolódás, törés, repedés) és elemi kár okozta meghibásodások esetében (pl. villám, tűz, túlfeszültség, beázás) esetében.

5.4 Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi módon terjesztheti elő:

Személyesen üzletünkben: 2230 Gyömrő, Üllői út 19.

Levélben: 2230 Gyömrő, Üllői út 19.

Telefonon: +36/29/330-257

E-mailben: info@dt-xenon.hu

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz - vesz fel.

A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése - Pest Megyei Békéltető Testület: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240. , Tel/fax: 06 1 269 0703, E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
  • Bírósági eljárás kezdeményezése

6. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Vásárlót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

A Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát (és szállítási költséget is, amennyiben az futárszolgálattal lett küldve) a Vásárló által megadott bankszámla számra (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges, de ennek költségét a Vásárló állja!).

Személyes vásárlás esetén:

  • sérült és/vagy használt terméket nem áll módunkban visszavenni
  • sérült vagy hiányos csomagolás esetén pedig a vételár 30%-a kerül levonásra.

6.1 Elállási jog érvényesítése

14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

Az elállási/felmondási határidő a termék adásvételére irányuló szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a fuvarozó cég munkatársa kiszállította az árut.

Ha az elállási/felmondási jogával kíván élni, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű írásbeli nyilatkozatot köteles eljuttatni hozzánk (például postán - 2230 Gyömrő, Üllői út 19., telefaxon – 29/998-786 vagy elektronikus úton küldött levél útján – info@dt-xenon.hu).  Határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a kiszállítás költségét is.

Elállás esetén a Szolgáltató a Fogyasztónak visszajáró összeget a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza, kivéve, ha Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. E visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket.

A termék visszaküldésének költsége Önt terheli.

Címünk, ahova a terméket küldheti: 2230 Gyömrő, Üllői út 19.

A terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül küldje vissza. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

7. Egyéb

7.1. Képek

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

7.2. Izzókereső

Az izzókeresőben található tájékoztató jellegűek.

7.3. "E" minősítéssel nem rendelkező termékek

"E" minősítéssel nem rendelkező termék közúti forgalomban nem használhatóak,illetve használatuk során probléma merülhet fel (pl. hibajelzés, forncsor sérülés, stb). Ilyen esetben okozott kellemetlenségért, kárért felelősséget nem tudunk vállalni.

7.4. Téves információk

Cégünk nem vállal felelősséget a honlapon található esetleges téves információk, technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.