Termékek Menü
Itt jársz: > >

Garancia

Ha a vásárolt termék a garanciális időn belül tönkre megy vagy hibát produkál juttasd el azt címünkre – 2230 Gyömrő, Üllői út 19. (postai vagy személyes úton), mely mellé a következőket mellékeld:

  • eredeti garanciajegy vagy számla (utóbbi másolata is megfelelő, de ezek nélkül nem tudjuk elfogadni jótállási igényedet)
  • hiba részletes leírása (még akkor is ha ezt előzetesen telefonon vagy elektronikus úton már jelezted felénk)
  • cím (ahova a csere-terméket küldhetjük) és telefonos elérhetőség

A hibás terméket tesztelés után cseréljük ki, és álljuk az újbóli kiszállítási költséget (míg a hozzánk való visszaküldés költségét neked kell állnod).

Amennyiben a csere-terméket nem tudjuk felajánlani (hiány vagy megszűnés), abban az esetben élhetsz a vételár-visszafizetéséi igénnyel, ellenkező esetben köteles vagy a csereterméket elfogadni.

Jótállási igény a következő esetekben nem érvényesíthető:

  • A termék nem rendeltetésszerű használatából eredő meghibásodások esetében.
  • A termék üzembehelyezése közben bekövetkező sérülések esetében.
  • Mechanikai sérülések (pl. égés, roncsolódás, törés, repedés) és elemi kár okozta meghibásodások esetében (pl. villám, tűz, túlfeszültség, beázás).

 

Ha nem tetszik vagy nem vagy megelégedve a kapott termékkel az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól (45/2014. kormányrendelet). Ebben az esetben a termék árát 14 munkanapon belül visszautaljuk. Ettől eltérő visszafizetési módnál 1500 Ft kezelési költséget számolunk fel.
Figyelem! Neked kell viselned az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

Termék csere esetén - ha nem a mi hibánkból történt a téves kiszállítás - szállítási költséget számlázunk ki, mely egységesen bruttó 1500 Ft szállításonként.

Sérült terméket nem áll módunkban visszavenni.